Türkiye Cumhuriyeti

Ottava Büyükelçiliği

Bilgi Notları

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK KONULARIYLA İLGİLİ BAŞVURULAR (ÇALIŞMA BELGESİ, İKAMET BELGESİ VE YAŞAM BELGESİ) , 04.11.2016

 

Toronto Başkonsolosluğumuzda hizmet vermeye başlayan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ataşeliğine doğrudan yapılması gerekmemektedir.

 

Çalışma ve sosyal güvenlik işlemlerine ilişkin bilgi almak ve randevu talebinde bulunmak için Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ataşeliği ile ottava@csgb.gov.tr

e-posta adresi üzerinden veya (416) 546 44 66 numaralı telefondan temasa geçilmesi gerekmektedir.

 

Başkonsolosluğumuz Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ataşeliğine yapılacak Hizmet Belgesi
, İkametgâh Belgesi
ve Yaşam Belgesi başvurularında aşağıdaki belgelerin ibraz edilmesi önem taşımaktadır.

Hizmet (Çalışma) Belgesi

- Talep dilekçesi

- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi

- Kanada’ya ilk girişte kullanılan ve Kanada vizesini içeren Türk pasaportunun aslı ve ilgili

sayfaların fotokopisi

- Varsa Kanada pasaportu ve ilgili sayfaların fotokopisi

- Kanada kimliği ve/veya ehliyetinin aslı ve fotokopileri

- Canada Pension Plan (CPP)’den alınacak prim ödeme belgesi (Statement of

Contributions)

- Çalışma İzni (Work Permit) belgesi

- Çalışılan şirketten temin edilebilecek Employment History ve/veya Record of

Employment (RoE) belgeleri

- Bağımsız çalışanlar için vergi ve prim ödemelerini gösteren belgeler veya ilgili meslek

odasından alınacak belgeler

- Resmi kurumlarda çalışanlar için kurumdan alınacak çalışma geçmişini gösteren

belgeler